New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

torsdag 1 maj 2014

New England- nytt kök på G...

 Vi håller på att byta kök!
 Jag har varit nöjd med vårt kök i ljus ek men nu ska det bli roligt men lite nytt.
 Det ska bli ett vitt kök och just nu planerar jag för detaljer och inredning i New England-stil.



Det blir inget nytt kakel i det nya köket,
vi har tänkt oss målade väggar men funderar på
glas istället framöver.


Har sparat några små kakelplattor som lite nostalgi,
hoppas få någon bra idé att använda bitarna till.



Kan inte bestämma vilka handtag vi ska har...
funderar på någon av dessa.





 Trevlig helg!

Sofie


4 kommentarer:

Rumpetuss sa...

Kul med nytt kök!! Vi har också bytt vårat från mörkbrunt till vitt - vilken skillnad!!! Ljust o fräscht!!! Lycka till!

irene sa...

Va spännande!
Körde förbi här om dagen och såg att det var stora saker på G!
Lycka till! Kram

HönaPöna sa...

härligt att få sätta in nytt kök, ser fram emot att få se resultatet!

LissasVita sa...

Hej.....otroligt längesedan jag var inne i bloggvärlden nu och roar mig med att njuta av alla fina bloggar....Jag tröttnade och lyssnade på det...så breaket har bara varit skönt....nu har jag återigen lite att dela med mig av ....så jag ska försöka att göra det bästa....Har just gjort en otrolig resa....Kramen Lisbeth

>