New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

torsdag 25 mars 2010

Lisbeth Dahl


Köpte den här toalettväskan till Mathilda för ett tag sedan. Den kommer kanske inte riktigt till sin rätt på bilden...vissa saker ska man känna och peta på...

Den kommer i alla fall från Lisbeth Dahl, ett danskt företag, och nyligen klickade jag in på deras hemsida och blev helt betagen. Där finns så mycket fint!

Klicka här om du också vill kika in på deras hemsida.




Bilderna ovan är från Lisbeth Dahls hemsida.

2 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Vilken ljuvlig toalettväska!! Som ett smycke i sig:)
Kram Helena

Päivi sa...

tack för din kommentar i min blogg. jag är fullt medveten om at det inte alltid är lätt, jag har en del erfarenhet av familjehem på många andra sätt, dels privat och genom jobbet. Jag har kikat runt på din blogg, trevligt.

>