New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

måndag 1 mars 2010

Påse till påsar


Man får så otroligt mycket tips och idéer genom att klicka runt på olika bloggar, dessutom blir man så inspirerad när man ser allt fint som alla gör. Bland annat fick jag inspiration till att sy den här påsen, som jag har gett till min mamma. Jag hade tänkt att hon skulle ha den i sitt städskåp till alla sina plastpåsar. Men den var för fin för det tyckte hon så hon hängde den på dekorationshyllan ovanför den gamla soffan som nyligen blivit omålad...
Jag sydde påsen av en vanlig linnehandduk, lite spets och resår.






1 kommentar:

Lisa Marklund sa...

Så fin påsen blev,förståratt hon inte ville gömma undan den :-).
Vad kul att du hittade till SIB, jag lägger in dig som medlem nu. Välkommen i gänget :-)
Kram Lisa

>