New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

söndag 17 april 2011

Han vet vad mamma vill ha...



 När jag satt och jobbade en dag kom min 14-åring in
och frågade om jag ville ha fika...
och det vill jag gärna.
Jag dricker aldrig kaffé men älskar en kopp thé. 
Vanligtvis  är jag inte så svar för kakor
om det förstås inte handlar om typ Ballerina.

 Som sagt han vet vad mamma gillar, inte bara att han
tagit fram favoritkakorna han hade
lagt upp det så här fint... på mina gamla silverfat!
Mjölken är till för att doppa Ballerina kladdkaka.


 När jag är på second-hand håller jag alltid
utkik efter gamla silverfat.
Det har blivit några stycken och då är det här inte alla.
Silverfat kan man ha till så mycket...

Nu förbereder jag påsken och har idag putsat
dom så där lite lagom...
jag vill inte att de ska se så perfekta ut.

Önskar er alla en trevlig påskvecka!

6 kommentarer:

MSJ sa...

Vilken härlig son Du har. Grattis

Änglarum sa...

Ja de kan i bland de små liven :) silver fat är ju så vackert.. Ha en skön vecka! kramiz Jessica

Hammarsbacken sa...

Men vad gulligt av din son! Du måste verkligen ha blivit glad. Jag älskar också silverfat. Dem kan man inte få för många av. Som sagt kan man ju ha dem till så mycket. Ha en underbar påsk. Kram Sonja.

Mycket annat & lite betong sa...

Snäll son du har! Vet du att det har kommit Ballerina med blåbärssmak? Har inte smakat dem själv men min dotter har köpt dem.

Ha en trevlig påskhelg!
Agneta

Elsa och Helena sa...

Vilken härlig överraskning och vilken snäll son. Det ser så gott ut och så fint uppdukat.
KRAM Helena

Roses & Angels sa...

Visst är det väl härligt med såna barn som överraskar ibland? det blir man glad av. SÅ underbart fin dukning och bilderna sak vi inte tala om. Hoppas påsken varit bra. Vi har inatt kommit hem efter en lång bil färd. Över 100 mil. Tufft. Visst är det väl något speciellt med änglar? dom kan man ha över allt. Tack för dina rara kommentarer. Hörs snart mera igen. KRAM

>