New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

måndag 4 april 2011

Lisbeth Dahl sommaren 2011


Lisbeth Dahl har kommit ut med sin sommarkatalog.
I den finns allt man inte behöver...
 men det är mycket fint som jag gärna skulle vilja ha.
Här ser ni några bilder på mina favoriter,
tyvärr har inte jag tagit en enda...
alla bilder är från deras katalog.

Jag som gillar lila...

 En sådan här kandelaber på ett rustikt altanbord skulle inte vara så dumt...

 Jag som inte dricker kaffe utan bara te...


Det här våningsfatet hade passat till lite av varje...

Vill ni se mer av Lisbeth Dahls
produkter kan ni klicka här.

Ha det gott / mosterfi

4 kommentarer:

Roses & Angels sa...

ÅÅÅ så mycket fint. Skulle vilja ha en del av det du visar. =) Önskar dig en fin helg kram

Anonym sa...

Vilken vacker ny header du gjort!
Hälsningar Blogglös

Carin Lyrhem sa...

Vilken härlig vår-header du gjort Sofie!

irene sa...

Fin header!!
Och Lisbet Dahl, ja där skulle man ville ha heeela sortimentet!

Kram Irene

>