New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

söndag 8 maj 2011

Spikar



Äntligen har jag fått tag på spikarna som jag  har
letat efter så länge...


Jag köpte för över ett år sedan spikar som kom till
användning när jag spikade upp ett gammalt 
fönster på vår nya panelvägg...


Det blev väldigt dekorativt med stora fina spikar.


 Nu håller vi på att göra i ordning hallen och jag
 ville ha spik till både hängare och
för att sätta upp några tavlor.
 När jag kom till en butik som heter Balders Hage
 i Göteborg fann jag både långa och korta, helt perfekta!

  
Som jag brukar skriva här på bloggen...
Det är dom små detaljerna som gör det!

Med önskan om en trevlig vecka / mosterfi

2 kommentarer:

Änglarum sa...

Balders hage är en mysig butik.. villken tur du hittade rätt spik :=) ha en fin vecka kramiz Jessica

Mycket annat & lite betong sa...

Japp, det är de små detaljerna som gör det!
Snygga spikar du hittade. Fint också med kycklingnätet i fönsterramen.

Ha en trevlig kväll!
Agneta

>