New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

onsdag 6 juli 2011

Zinklykta

Ett projekt i sommar är att inreda och göra om vår altan.
Jag har börjat med att grålasera staket och plank.
Loppisfynd har tvättats och laserats... men det är mycket kvar.

Det mesta som jag ska anävnda mig av har jag redan
eller också så ska jag tillverka det själv.

Däremot vill jag gärna  köpa mig ett par zinklyktor!
 Har tittat runt lite ikväll och det finns lite att välja på...
 många trevliga webbutiker.

Här ser ni några lyktor som jag funderar på...

 



 
www.bloomingville.se


Ja, vi får se vad det blir...

:) mosterfi



1 kommentar:

Roses & Angels sa...

Vilka fina zink lyktor du visar. Härligt att göra om altanen, ska bli spännande att se mera kram

>