New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

tisdag 27 december 2011

Julen 2011


 Årets julgran var även i år pyntat med vita kulor och vita hjärtan.
Stjärnslingan från Ikea börjar tyvärr att ge sig,
tror inte den kommer att fungera nästa år :(

I år hade vi ingen stjärna i toppen som vi brukar...
däremot en amerikansk flagga i porslin
som kom med posten för ett par veckor sedan från
vår Mathildas värdfamilj i USA.

Varje gång jag tittar på granen tänker
 jag på Mathilda och hur bra hon har det
i denna fantastiska familj.

På julafton såg
det inte ut så här under granen... (suck)

Julmust från Grebbestad har blivit
ett favorit hemma hos familjen E-son.
Har ni inte testat den ska ni absolut
göra det innan julen helt är över.

Idag är jag ledig och har tänkt tillbringa
 ett par timmar ute i garaget...
finns inget bättre än att få vara där och fixa och dona.
Funderar på att snickra ihop en låda till mina fina julmustflaskor.

Ha en bra dag!

:) mosterfi


3 kommentarer:

LissasVita sa...

Förstår du saknar dottern...min är i Australien....tur det finns Skype...God Fortsättning //Kramen Lisbeth

Anonym sa...

Vilken härlig gran ni haft i jul och mysigt med flaggan som påminnelse om nära och kära.

Tack för tipset om julmusten och hoppas du fick gjort endel idag.

Roses & Angels sa...

Hej söta du och god fortsättning på dig. Hoppas din jul varit bra. Här var det lugnt och skönt. Tack för dina rara ord. Hörs mera kram♥

>