New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

söndag 15 januari 2012

Ännu en tavla...


Igår städade jag i mitt "pysselrum" och allt
som har med julen plockades undan.
Istället tog jag fram mina tavlor...
några halvfärdiga och några nya canvasdukar. 

Åh, vad det var roligt att komma igång igen...!


Den här tavlan började jag med i höstas
och den har länge varit "nästan" klar.
Igår fick jag som  sagt skaparlusten tillbaka och
målade det sista.Den ska hänga i vår nya hall...
Tavlan har jag spikat ihop
av rester från råspontväggen vi satt upp där.


Nu har jag även målat och förberett mitt lila
lager av textbrädor och canvasdukar.

Här tänkt ha en  utlottning inom kort så titta
snart in igen om ni vill vinna
en canvastavla, skylt eller textbräda.

Allt gott / mosterfi


2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det härligt när man äntligen blir färdig med ett liggande projekt. Total tillfredsställelse;)

Önskar dig en härlig start på den nya veckan

Villa Vinkelhaken sa...

Vilken fin tavla!!! Va duktig du är! :)

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

>