New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

onsdag 4 januari 2012

Årets julklappar



Den här ljusstaken fick jag av min Edwin som är 15 år
och går i nian. Han har gjort den i slöjden och jag
kan säga att det var en riktigt fin julklapp.Jag blev
överraskad och glad. Tycker det är så roligt och
få egentillverkade presenter.


En doft av hav & båt kan jag inte få nog av...
därför blev det lite hampa runt ljusen.


En annan fantastiskt fin julklapp var den här
kudden som Edwin fick av sin kusin Arvid snart 10 år.
Även han har varit kreativ i slöjden. Edwin har mycket
"USA" i sitt rum och Arvid vet vad hans kusin gillar.


Här ser ni att han har använt sig av samma tyg på
både bokstäverna och kuddens bakstycke.
Det är effektfullt och tillsammans med
de fräcka bokstäver blir det sååå snyggt.

Duktiga pojkar...och en stolt mamma/moster!


9 kommentarer:

LissasVita sa...

Oslagbara julklappar,det finns så mycket krativitet i dem och kärlek! Kramen Lisbeth

katha´s kortmakeri sa...

Godmorgon!
Ja visst blir man extra glad när man får saker som barnen gjort själva med hela sin själ.
Jag har fått ett skåp i vitt av dottern och en skål i luffarslöjd av sonen. Kanske ska visa dem på bloggen någon dag.

Ha en skön dag!
Kram Katha

Ps har en liten tävling.

Änglarum sa...

Hej! så kreaativa ungdomar,fina alster,önskar dig en fin fortsättning på 2012 ^_^ kramiz Jessica

irene sa...

Det är det finaste man kan få, hemgjord!!
Kram Irene

DesignSofie sa...

Man blir alldeles varm i hjärtat när man får såna julklappar. kram o go fortsättning Sofie

DesignSofie sa...

Man blir alldeles varm i hjärtat när man får såna julklappar. kram o go fortsättning Sofie

Syss sa...

så gulllig och fint!

Nina sa...

Vilka underbara julklappar! Bra jobbat :)
Önskar dig en god fortsättning på 2012!

Handgjorda drömmar sa...

Men vad duktig han är!! Den var verkligen superfin :)
Vill önska dig en god fortsättning och sen har du något att hämta på min blogg...
Stor kram Marie

>