New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

onsdag 8 februari 2012

Small things...



 Jag har alltid tyckt om att texta även
om jag gjort det mer eller mindre under perioder.
Minns när det var kalligrafi eller
"skylttextning"som gällde .

Min omtänksamma pappa kom nyligen hem till mig med
vrakved som han hittat utmed kusten.
Ni må tro att jag blev glad.

Inspirerad av Stina Berg textade jag ett tänkvärt
citat av Moder Teresa.


"Be faithful in small things because it is in them that your strength lies"

Funderar över order FAITHFUL ...

:) mosterfisterfi

4 kommentarer:

hönapöna sa...

vilka fina ord... önskar att jag också kunde texta så där vackert!

Johanna Stålros sa...

Jag älskar oxå att texta på "plankor" Underbar din är!!! Kram

www.pil-lena.blogspot.com sa...

Jag fick en ide`så jag kanske prövar
att texta också.Vilken färg och pensel har du använt på flytvirket?
Hälsn.Lena

DesignSofie sa...

Tänk va mycket denna lilla Theresa kunde uträtta. Verkligen tänkvärda ord att ta med sig i vardagen. Kram Sofie

>