New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

lördag 4 februari 2012

Vinnaren...

i min utlottning av en
tavla, textbräda eller skylt är...



Grattis!

Skicka mig din mail så får vi höras av vad du väljer för vinst.

Jag och lillkillen har haft riktigt roligt när
vi ikväll har klippt och vikt ihop alla lotter.
Riktigt spännande att dra en vinnare :)

Kul att ni ville vara med!

Allt gott ! mosterfi


8 kommentarer:

www.pil-lena.blogspot.com sa...

Jag hade hoppats att jag var en vinnare menmen så är det här i livet.
Välkommen att delta i min första utlottning.Pil-Lena

Mathilda sa...

Haha förstår att lille plutten gillade det ;)

Anonym sa...

Stora gratulationer till vinnaren

FruKotten sa...

Grattis vinnaren! Hos mig pågår en utlottning :)

Love and be proud sa...

Underbart! Tusen tack! :) :) mailar dig under dagen.

What's in a day sa...

Congratulations for the winner a nice price.
Thank you for organizing this lovely gie-away.


Have a wonderful day today,

Kram from me,
♥Eefie

Handgjorda drömmar sa...

Nej!!!
Missade din fina utlottning....
Stort grattis till vinnaren!
Kram Marie

Lycka är ~ Onnea on sa...

fina vinster, grattis till vinnaren.

>