New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

söndag 2 september 2012

Texta...vilken avkoppling:)

 
 
Igår var vädret  här i Göteborg helt fantastiskt,
solen sken och himlen var klarblå.
 
 Idag var det inte riktigt lika fint... men vad gör det...
 

Har i eftermiddag suttit och kladdat
och skissat på olika typsnitt och texter.
Det var riktigt mysigt och härligt trots att det regnade
och var grått och trist. 

En kopp te, tända ljus och bordet fullt med pennor och papper
är verkligen ett bra sätt för mig att koppla av:)
 
 
Dom här små "glasen" som blev ljuslyktor när jag kom hem
köpte jag på Erikshjälpens Secondhand igår.
Passade perfekt för värmeljus... 12 kr styck var inget att säga om:)
 
 
 
Blev så inspirerade av mitt textande i eftermiddags att
trots att jag hade andra planer för kvällen fick det ändå bli tid för att måla en tavla.
 
Tavlan ligger på tork och när den är på plats jag visa er ett par bilder.
 
 
" A dream is a wish that your heart makes "
 
Vad har du för drömmar?
 
 
Kram mosterfi
 
 
 

2 kommentarer:

What's in a day sa...

I think it is a beautiful text...what a nice thing to do on a rainy afternoon...
I am curious how the result looks like.


Much lovely greetings,
♥Eefie

hönapöna sa...

Härligt att kunna pyssla lite, och på så sätt koppla av. Det kan man behöva!
Kram...

>