New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

tisdag 6 september 2011

Ny gardin...

 Ganska nyligen satte jag upp den här gardinen i köket.
Jag vill suga på sommarkaramellen så länge som möjligt...

Idag när jag gick igenom mina foton kom
jag på att jag inte visat gardinen.

Mitt syfte är inte att ni ska få inspiration att
sy nya sommargardiner i höstmörkret,
men modellen att blanda olika färger
och mönster hoppas jag kan
inspirera någon av er...


Den här skålen har jag köpt på Balders Hage.
Tyckte den passade fint till min nya pastellfärgade gardin!
Jag vet inte om ni ser det men foten är inte rosa längre :(
Jag diskade den för hand i veckan
ändå försvann den rosa färgen...

Men som det brukar vara " man får vad man betalar för" !

Ha det mysigt i höstregnet eller härligt i solen.

/ mosterfi






1 kommentar:

Vallersvik 7 sa...

Snacka om inspiration!! Har funderat länge på vad jag ska ha i köksfönstrena. Klart jag ska vändsy gardinerna!! Perfekt! Tack!

>