New England - Shabby Chic - Inredning - Inspiration - Måla om möbler - Texttavlor - Gjuta i betong - Canvastavlor - Sy - Virka - Klä om möbler

fredag 4 januari 2013

Nyårslöften...


... är inget för mig!

Däremot kan jag det vara kul att summera året som varit och tänka på det som ligger framöver.

Hellre drömmar och visioner än löften... 




Jag har i flera år tänkt att jag ska gå en kurs i silversmide
 men än har det inte blivit... 
kanske kan det bli någon kurs under 2013?






Har ni några drömmar för 2013?


Kram mosterfi

1 kommentar:

Fröken Tindra sa...

Jag har faktiskt gett ett nyårslöfte för en gångs skull. Det var jag och min ena bror som gav ett gemensamt. Att höras av oftare i år.
Drömmar har jag i mängder. Får börja i liten skala och stega vidare efter hand. Just nu är det att få ordning på alla mina saker så att det blir lätt att sätta sig ned att pyssla eller sy. Hade varit underbart!
Hoppas du får en skön helg!
Kram!

>